14 Mei 2004 -Philips

Het is geen nieuws dat Philips meer verstand heeft van techniek dan van marketing, maar toch is het verrassend om dat tot in de kleinste details te merken. Nadat de trilstang van mijn elektrische tandenborstel van Braun afgebroken was, kocht ik een Philips Sensiflex, die er steviger uitzag. Na een maand of twee poetsen ben ik er best tevreden mee, maar de tekst PHILIPS is inmiddels afgesleten tot een paar stompe streepjes en een halve S.




Overtuigen


O ja, ik was alweer vergeten dat die tandenborstel van Philips was, want een maand later was de tekst helemaal verdwenen. Het toppunt van 'simplicity'.

Edwin - 29 Sep 2004 - 17:34

Terug naar de voorpagina


N.B. Het is niet verplicht om een e-mailadres in te vullen. Als u het invult, wordt het gepubliceerd.

Om een reactie achter te kunnen laten, moet je Javascript inschakelen (en de pagina verversen).

  
Persoonlijke info onthouden?

Emoticons /


Sorry, je hoeft geen e-mail of URL in te vullen, maar je moet wel even deze zin afmaken (zonder punt) om te bewijzen dat je een mens bent en geen spamrobot:

 

  ( Register your username / Log in )

Kattebel:
Verberg email:

Kleine lettertjes: Alle HTML-tags behalve <b> en <i> zullen uit je reactie worden verwijderd. Je maakt links door gewoon een URL of email-adres in te typen.