26 Aug 2004 -Een gewichtig probleem

Deze maand heb ik alleen maar over onbenulligheden gelogd, dus het wordt tijd om weer eens een wereldprobleem aan te snijden. Een gratis marketingadvies aan Albert Heijn: als je je klanten wilt pesten door ze verpakte broccoli te laten wegen, doe er dan geen plakkertje op! (Volgende keer weer naar Dirk, waar je alleen bananen en prei hoeft te wegen, met vuistgrote knoppen, zodat zelfs een blinde in één oogopslag ziet hoe het werkt.) Supermarktbazen zouden ook eens een boek over usability moeten lezen.




Overtuigen


Terug naar de voorpagina


N.B. Het is niet verplicht om een e-mailadres in te vullen. Als u het invult, wordt het gepubliceerd.

Om een reactie achter te kunnen laten, moet je Javascript inschakelen (en de pagina verversen).

  
Persoonlijke info onthouden?

Emoticons /


Sorry, je hoeft geen e-mail of URL in te vullen, maar je moet wel even deze zin afmaken (zonder punt) om te bewijzen dat je een mens bent en geen spamrobot:

 

  ( Register your username / Log in )

Kattebel:
Verberg email:

Kleine lettertjes: Alle HTML-tags behalve <b> en <i> zullen uit je reactie worden verwijderd. Je maakt links door gewoon een URL of email-adres in te typen.